July 20, 2010

bangla kah saya ???

sebelom ke alamanda purajaya, sye kene keje dulu. jadi bangla untuk beberapa jam. yup! bangla.. hahaha.. sangat suke ayat ni. diambil dari sese0rang ^_^ mishhh at that m0ment.




smp2 ofis.. trus makan makanan yg d tapaw di kedai abg gatal kat bawah 2. hari ni sye lapa.. then sye 0der 2keping r0ti planta + susu = 40 pinggan nasi! hahaha ini la yang akan mak bebelkan bile sye makan r0ti canai banyak2. tp mak xd.. s0 sye makan senyap2. hahaha c0e mak ! i always l0ve u ^_^




then after c0mpleti0n ma breakfast.. tyme unt bersihkan bilik b0ss! yee.. bilik b0ss yg baru n tidak digunakan langsung.. tp every weex kne cuci tingkap n vacuum.. unt menghindari virus c habuk! kemas dan kemas dan kemas sehingge jam 11 pagi. s0 ape lg???




nak balik.. blum jam 1 p.m., so gunekan mase yg terluang unt berfacebo0king lah! ini la kje ak walaup0n ade mase ataw tidak.. bz kje ataw tidak.. gembira ataw tidak.. facebook tetap dhati! layan facebook sehingga jam  tepat 12.59 p.m. dan tepat jam 1.. capai punch card dan trus pulang ^_^

No comments: