bila seronok, kita cari... pasangan
bila sedih, kita cari.. emak
bila berjaya, kita ceritakan pada.. pasangan
bila gagal, kita ceritakan pada.. emak
bila bahagia, kita peluk erat.. pasangan
bila berduka, kita peluk erat.. emak
bila nak bercuti, kita bawa.. pasangan
bila sibuk, kita hantar anak ke rumah.. emak
bila sambut valentine, kita bg hadiah pada.. pasangan
bila sambut hari ibu, kita cuma dapat ucapkan.. ''selamat hari ibu''
selalu.. kita ingat pasangan kita
selalu.. emak ingat kat kita
bila2.. kita akan talifon pasangan kita
entah bila.. kita nak talifon emak
selalu.. kita belikan hadiah untuk pasangan kita
entah bila.. kita nak belikan untuk emak
siapa yang lebih kita HARGAI ?
. emak @ pasangan kita .
fikir2 dan renung2kan bersama..
2 comments:
Lumrah hidup manusia tini.
semua orang tak lepas dari buat kesilapan. kalau ada yang tersedar cepat. bagus la :)
saya sayang mak saya:)
Post a Comment