wahai C debit dan C credit . sangat pening apabila memikirkan tentang kamu berdua . trlalu akrab sehingga tidak boleh dipisahkan . ibarat isi dan kuku . apa kan dayaku , tidak mampu untuk memisahkan mereka . perlu senntiasa ada bersama . d mana ada C debit , d situ ada C credit .
terlalu penat memikirkan tentang kamu berdua . terpaksa menahan ngantuk kerana melayan kerenah amu berdua . sampai bila akan melihat kamu ? ya.. sampai bila-bila . sebab ianya akan menjadi sumber rezeqiku kelak . ^_^
8 comments:
xd pon wan mongek!
haha...
ak koment tmpat len la syg oi...
c debit n c credit tdk dpt dipisahkan spt c tini n c ila...
kan kan kan basha
haha thats rite dear! ^_^
haha..
so y akn memeningkan sekarg adalah ap yer ak lpa td...
coment xbernotis.unlike k
haha tau pn kau! ak engat xedar td =p
sedar2,memg xleh create bg notis ker?
notis menda lak wan?
ko nio xpham2 jgk tini...
notis bla blas coment ler...
Post a Comment