July 29, 2010

C debit dan C credit

wahai C debit dan C credit . sangat pening apabila memikirkan tentang kamu berdua . trlalu akrab sehingga tidak boleh dipisahkan . ibarat isi dan kuku . apa kan dayaku , tidak mampu untuk memisahkan mereka . perlu senntiasa ada bersama . d mana ada C debit , d situ ada C credit .

terlalu penat memikirkan tentang kamu berdua . terpaksa menahan ngantuk kerana melayan kerenah amu berdua . sampai bila akan melihat kamu ? ya.. sampai bila-bila . sebab ianya akan menjadi sumber rezeqiku kelak . ^_^




8 comments:

Anonymous said...

xd pon wan mongek!

Anonymous said...

haha...
ak koment tmpat len la syg oi...
c debit n c credit tdk dpt dipisahkan spt c tini n c ila...
kan kan kan basha

tneycbulat! said...

haha thats rite dear! ^_^

Anonymous said...

haha..
so y akn memeningkan sekarg adalah ap yer ak lpa td...
coment xbernotis.unlike k

tneycbulat! said...

haha tau pn kau! ak engat xedar td =p

Anonymous said...

sedar2,memg xleh create bg notis ker?

tneycbulat! said...

notis menda lak wan?

Anonymous said...

ko nio xpham2 jgk tini...
notis bla blas coment ler...