apa salahku ? baru nak layan fb . then tetibe lapt0p ter'off . herm . mybe terusik charger dye . sekarang dye makin sensitif . xboleh tersentuh sikit , then pasti akan ter'off dengan mudahnye .
pernah cuba faham x perasaan saya ? tau x saya ad save macam2 picture dekat dekstop ? tau x yang saya xd backup untuk semua 2 ? xtau kenape tiba-tiba saya terlintas nak cut semua pict dekat dalam data D , then paste semua 2 pada dekstop . apehal kau sengal sangat ha tney ?
so sekarang , da xada ape-ape . tinggal sehelai sepinggang . duduk diam-diam , sampai semua document tu keluar balik oke . faham !
7 comments:
wahai tini,tidak pelu lah anda menggu data2 y telah kamu "cut semua pict dekat dalam data D , then paste semua 2 pada dekstop" kerana ia tidak akan dan tidak akan timbul kembali dan sesungguhny kamu memg la sengal...
from:safuan
haha memang ak sengakl oke wan! sama seperti kamo! haha.. ak akan pastikan semua data 2 ade!
wan cari pakai mate oke! =p
haha...
ko nak tggu dy wujud kembali kepe???
imposible tini...
ko ngaku ko sengal tp ko nak babitkan ak dlm kes ko???
xptt kawan ku.
bersalah di sisi ku
kalau ade? ko tapaw ak satay kajang je ak nak? pke? 30 cucuk! ayam!!! haha.. ak yakin ad..
huhu lam 2 da la sme pict ak dr sem 1.. smp la sem 6 ni ha..
pnat ak jd model..huhu
kalo ad syukur Alhamdulillah ler...
setakat ayam 30cucuk?3ekor bapah ayam ak bg ko yang...haha
ok,ad bgtau,i'm waitung oke
haha oke! ^_^
Post a Comment