July 24, 2010



Hello semua. sekarang saya tengah bekerja. yup means practical. practical yang sangat membusankan. xbest oke. dengan suasana tempat kerja yang masing2 buat hal sendiri. herm. memang tak enjoy. tapi betul jugakan,office bukan tempat untuk bersuka ria.. tp untuk melakukan kerja dan mencari sumber rezeqi yang halal! owh.. thats rite dear. kerja adalah satu ibadah.. 

Actually, saya sangat busan gile sebab account Clinic Halizah Venture yg setelah sekian lama saya buat ni  tak balance2 lagi. saya pon xnampak lagi dmana silap saya. sebabkan terdelete satu entry.. then habis effect the whole of my account..OMG..

Herm rase macam da malas nak buat kerja ni lagi. tp tak boleh.. sbb saya kene go on until the whole account of Clinic Halizah SIAP! So.. mahu atau tidak.. saya kena cuba belajar untuk menyelesaikan masalah ini sehingga tahu dmana entry yang telah saya delete 2 oke! 



 
chaiy0k tney! aja-aja fighting! basya!!!

No comments: