July 26, 2010




maafkan saya.. saya da lukakan awak.. saya xberniat.. sy xpernah merancang.. xpernah terfikir untuk mainkan perasaan awak..xpernah terlintas.. SUMPAH! 


Saya dalam dilema.. terpaksa memilih.. nak dibuang sayang.. nak ditelan xsanggup.. sebab 2 saya xnak bg ape2 keputusan pada awak.. tapi.. awak lagi pantas dari saya.. mungkin betul tindakan awak.. untuk tidak terus terluka dengan saya.. saya faham..  saya tahu awak sakit.. saya akan belajar untuk terima keputusan awak.. saya xboleh tamak.. xboleh untuk menakluki semua orang dalam 1 masa.. saya faham.. saya salah.. saya mintak maaf..


mungkin awak akan cakap.. senang kan tney untuk minta maaf ? tney x akan faham perasaan orang lain..! hermmm.. saya faham perasaan awak.. cume saya terpaksa memilih.. saya xpasti.. saya xnampak.. saya takut.. tapi.. awak da ade keputusan sendiri.. saya xkan halang.. 


mungkin ini yang terbaik.. terbaik untuk diri dan masa depan awak.. saya terlalu hingusan bagi awak.. budak hingusan yang hanya tahu untuk melukai dan memainkan perasaan orang lain.. itulah saya..


mungkin suatu hari nanti.. ade  orang lain yg akan buat perkara yang sama pada saya.. ''bumi ni umpama roda''.. dan pada masa 2.. saya pasti akan teringat pada awak.. saya yakin.. Tuhan 2 adil... awak jangan risau.. ape yang telah saya buat pada awak.. pasti saya akan terima balasannye balik.. saya tau..


maaf sekali lagi saya minta pd awak kalau awak still follow blog saya.. saya harap.. kita akan kekal jadi KAWAN.. saya akan sentiasa cuba ada untuk awak..



No comments: